ÁSZF - ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK

 

ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK



Jelen Általános Szerződési Feltételek célja, hogy az ovped.hu óvodai módszertani és fejlesztő program pedagógusok (Felhasználók) részére történő használatba adásával kapcsolatos jogok és kötelezettségek kereteit rögzítse.



Webszolgáltatás üzemeltetője: MENTORS ON-LINE Kereskedelmi és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság

Székhelye: 4431 Nyíregyháza - Sóstófürdő, Majális u.2/2

Képviseli: Dr. Szilágyi Barnabás ügyvezető

Adóigazgatási azonosító szám: 13666088-2-15

Cégjegyzékszám:       15-09-070502

Bankszámlaszáma: OTP Bank Nyrt. 11744003-20619026

Telefonszám: 06-20-950-9796

Email cím: szilagyi.barnabas@gmail.com, info.ovped@gmail.com

Levelezési cím: 4431 Nyíregyháza-Sóstófürdő, Majális u.2/2

mint megbízott (a továbbiakban: Megbízott



A szerződéskötés előzményei, jogszabályi alapja:

Jogszabályi kötelezettség az óvodai csoportok csoportnaplóinak vezetése, jogszabályban meghatározott tartalommal. A csoportnapló készítésének formája a digitalizált világ informatikai megoldásainak felhasználásával költséghatékonyabb, továbbá hozzájárul a fenntartható fejlődéshez a papírnélküli megoldásaival.

 

A szerződés tárgya: 

Megbízott pedig elvállalja az e pontban meghatározott, részletezett feladat elvégzését támogató alkalmazás működtetését. mely, az óvodai csoportnapló készítéséhez készült online rendszer alábbi szolgáltatásait biztosítja. 

  • Regisztráció - statisztikák
  • Hiányzások nyilvántartása – mulasztási napló
  • Nevelési feladatok/tervek készítése
  • Heti tervek/projektek készítése
  • Képességértékelés, - egyéni és csoportos fejlesztési tervek készítése
  • Anamnézis készítés
  • Csoportnapló összeállítás
  • Szociometria készítés
  • Nyelvi értékelés
  • Pedagógiai értékelés készítés

A szolgáltatás csomagjai eltérő funkciókat tartalmaznak, melyet a regisztrációkor a Felhasználó megismer!



A Megbízott vállalja, adminisztrációs felület rendelkezésre bocsátását és a regisztrációt követően kérésre lehetőséget biztosít a felület használatának elsajátítására, a rendszer egyes funkcióit és szolgáltatásait, valamint további részfunkcióinak felhasználási lépéseit az alkalmazás oldalán elérhető dokumentáció biztosítja.

  1. A megbízás tárgya-tartalma az óvodai szakmai dokumentáció készítéséből áll.

 

  1. A megbízási jogviszony a regisztráció az előfizetés indításának idejétől a szerződött időtartam végéig tart.



A Megbízott jogai, kötelezettségei

2.1 Megbízott az 1. pontban meghatározott feladatát az alábbiak szerint teljesíti: 

A Megbízott a regisztrációt követően hozzáférést biztosít az elektronikus rendszer felületéhez.

Az ovped elektronikus rendszer paraméterei speciális informatikai hardver követelményeket nem igényel. Kötelezettséget vállal, hogy az alkalmazás fejlesztésének eredményeiről minden további lépéséről írásban tájékoztatni fogja felhasználót. A rendszer fejlesztése folyamatos és megállapodnak abban, hogy minden, a rendszer fejlesztéséhez hasznos észrevételeiket egymással közösen megosztják. 

 A szolgáltatás tartalmazza:

  • a csoportnapló, személyiségnapló készítés informatikai hátterének használatát
  • a pedagógus által felvitt, és regisztrált adatok rögzítését, kezelését, feldolgozását
  • a rendszer 24 órán keresztüli folyamatos online elérését

A Megbízott vállalja a rendszer elérhetőségével és működésével kapcsolatos, problémák kezelését a körülményekre figyelemmel indokolt ésszerű határidőn belül.

2.2 Megbízott felel minden olyan kárért, amely a jelen szerződésben, vagy jogszabályban meghatározott kötelezettségének megszegéséből ered.

2.3 A Megbízott kijelenti, hogy rendelkezik a tevékenysége folytatásához szükséges összes engedéllyel, eszközzel, továbbá mindazon szakmai tapasztalattal, amely a tevékenység megfelelő szintű ellátásához szükséges.

2.4 A Megbízott felel azért, hogy tevékenysége végzése során betartja a tevékenységére – és a teljesítéssel összefüggésben a Megbízóra – irányadó jogszabályokat, hatósági és egyéb előírásokat, etikai normákat.

2.6. A Megbízott vállalja a felhasználó javaslatait, kéréseit, észrevételeit figyelembe veszi, és annak megfelelően jár el tevékenysége, az alkalmazás fejlesztése során.

2.7 Megbízott amennyiben az a Felhasználó tevékenységét érinti, vagy a megbízás ellátásáról kívánságára, szükség esetén külön megbízói kérés nélkül is tájékoztathatja, különösen, ha más személy igénybevétele vált szükségessé, vagy ha a felmerült új körülmények azt indokolttá teszik.

2.8 A szerződés megszűnésekor a Megbízott a megbízás teljesítése során birtokába kerülő dokumentumokat haladéktalanul visszaszolgáltatni köteles.

2.9 A megbízás a teljesítéséhez, a felhasználóval való szerződéskötés, az az adatkezelési nyilatkozat, és jelen általános szerződési feltételek elfogadásával jön létre, más jognyilatkozat tétele nem szükséges, a megbízás a meghatalmazást is magában foglalja.  

 

  1. A Felhasználó jogai és kötelezettségei

3.1 Felhasználó Megbízott szerződésszerű teljesítése esetén a jelen szerződésben meghatározott díj /és a megbízás teljesítésével kapcsolatban felmerült és igazolt költségek Megbízott részére történő megfizetésére köteles.

3.2 A Felhasználó vállalja, hogy a jelen szerződésben meghatározott feladatok teljesítése érdekében a szükséges információkat a Megbízott rendelkezésére bocsátja. 

3.3. Felhasználó jogosult a Megbízott részére a rendszerrel kapcsolatban javaslatokat, kéréseket megfogalmazni. A kérés nyomán készült fejlesztés a rendszer része, azt minden felhasználó számára rendelkezésre lehet bocsátani. A javaslatra készült fejlesztésre vonatkozóan a felhasználó szellemi tulajdonnal nem bír.

3.4 A felhasználó jogosult gyermekadatok rögzítésére. Ezen adatok köre, illetve rögzítése felelőssége a Felhasználó kötelezettsége. Az adatok rögzítéséhez kapcsolódó szülőii hozzájárulás, felhatalmazás bekérése a Felhasználó feladata!

3.5 A program a Felhasználó által rögzített adatok, illetve ezzel összefüggésben az általa készített értékelések feldolgozását végzi. 

  1. Megbízási díj, a vásárlás feltételei

4.1 A megbízási díj a feladat ellenértékeként a fizetést megelőzően kiválasztott csomaghoz kapcsolódó éves díj, mint megbízási díj, amely a Megbízott minden, az adott feladat ellátásával kapcsolatban felmerülő költségét tartalmazza. 

A csomagárak módosítása a Megbízott jogosultsága.

4.2 Fizetési Mód:

  • A fizetés, utalás vagy bankkártyás online vásárlás formájában valósul meg. 
  • A bankkártyás fizetést a Barion biztosítja annak rendszerén keresztül történik A bankkártya, illetve egyéb fizetéssel kapcsolatos adatok a szolgáltatóhoz (Mentors On-Line Kft) nem jutnak el.
  • A Barion Zrt. a Magyar Nemzeti bank felügyelete alatt álló intézmény 
  • Engedélyszáma: EN-I-1064/2013

 

4.3 A rendszer használatával kapcsolatos díjfizetés éves díj, mely a regisztráció indulásával a fizetés teljesítésével kezdődik. A díjfizetést követően a rendszer használatát idő előtt megszüntető felhasználó díjvisszafizetésre nem jogosult! Amennyiben a szolgáltatás nem biztosított de a felhasználói szerződés időtartama még él, úgy a felhasználó időarányos díjvisszafizetésre jogosult, arra igényt tarthat!

A rendszerhasználati díj minden a rendszerhasználathoz kapcsolódó költséget tartalmaz, További felmerült költségek kizárólag a Felhasználó személyes kérésére, részéről igényelt plusz feladatokból adódhatnak. (pl. plusz oktatás, …)

  1. A teljesítés igazolása

5.1 A Megbízott teljesítése akkor tekinthető szerződésszerűnek, ha a Megbízott a megbízás keretében vállalt konkrét feladatait határidőben, maradéktalanul, teljesíti, ami a rendszer működést jelenti.

5.4 A Megbízott évente egy alkalommal, a nevelési év végén mentést végez a felhasználó számára. Az időközben, és a nevelési év végén mentett és az elkészített dokumentumokat a Felhasználó folyamatosan eléri! A nevelési év végén mentett anyagokat a felhasználó elektronikus formában letöltheti, a saját maga számára mentheti.

  1. Késedelmes vagy hibás teljesítés

6.1 Amennyiben a Megbízott a jelen szerződésben meghatározott kötelezettségeit neki felróhatóan:

  • késedelmesen teljesíti, úgy a Megbízó minden késedelemmel érintett napra a nettó megbízási díj összegének 0,5%-ával megegyező mértékű késedelmi kötbérre 
  • hibásan teljesíti, úgy Megbízó a hiba kiküszöböléséig a késedelmi kötbérrel megegyező mértékű hibás teljesítési kötbérre jogosult.

6.4 Megbízó kötbérigényét írásban köteles közölni a Megbízottal, külön megjelölve annak jogalapját és összegét.

6.5 Szerződő Felek megállapodnak abban, hogy ha a jelen megállapodás teljesítése során a Megbízott olyan akadályba ütközik, amely meggátolja feladatai határidőben való teljesítését, erről haladéktalanul köteles a Megbízót értesíteni. Az írásbeli értesítésnek tartalmaznia kell a késedelem okát és annak várható időtartamát.

Megbízott köteles továbbá haladéktalanul írásban jelezni a Felhasználó felé, ha:

  • olyan ismeret, tény birtokába jut, amely befolyásolja a feladatai jelen szerződésben rögzítetteknek megfelelő teljesítését;
  • olyan körülményt észlel, amely a feladata eredményességét, vagy határidőben való elvégzését veszélyezteti, vagy gátolja, és így befolyásolja a megbízás teljesítését.

A Megbízott értesítésének kézhezvételét követően a Felhasználó egyoldalúan, haladéktalanul írásban dönt arról, hogy a teljesítési határidő meghosszabbításához, vagy a teljesítés módjának megváltoztatásához hozzájárul-e.

6.6 Szerződő Felek kifejezetten rögzítik, hogy a Megbízó részéről elfogadott, de a szerződéssel nem összhangban vagy késedelmesen történő teljesítés nem értelmezhető úgy, hogy a Megbízó lemond a szerződésszegésből eredő jogai érvényesítéséről. 

A Megbízó nem szerződésszerű teljesítésből eredő jogkövetkezmények érvényesítéséről való lemondása kizárólag írásban érvényes.

 

7.Adatfeldolgozás

 

7.1. Az óvodai csoportnapló készítéséhez készült online rendszerben Felhasználó rögzíti és feltölti az általa meghatározott személyes adatokat, melyek elsősorban az óvodás gyermekek és szüleik, törvényes képviselőik, valamint az óvoda munkavállalóinak azon személyes adatai, melyek kezelésére Felhasználó jogosult.



7.2. Felhasználó (adatkezelő) megrendeli, Megbízott (adatfeldolgozó) pedig elvállalja az alább meghatározott, részletezett adatfeldolgozói feladatok elvégzését az óvodai csoportnapló készítéséhez készült online rendszerben a Megbízó által rögzített, feltöltött személyes adatok vonatkozásában:

  • Megbízott a személyes adatokat tárolja, mely feladat elvégzéséhez további adatfeldolgozót (al-adatfeldolgozót) is igénybe vehet;
  • Megbízott a tárolt személyes adatokról heti, havi és éves időközönként biztonsági mentést készít, mely feladat elvégzéséhez további adatfeldolgozót (al-adatfeldolgozót) is igénybe vehet;
  • Megbízott az óvodai csoportnapló készítéséhez készült online rendszert karbantartja, javítja, fejleszti, mely feladat elvégzéséhez további adatfeldolgozót (al-adatfeldolgozót) is igénybe vehet;
  • Megbízott a fentieken kívül a személyes adatokat kizárólag a Megbízó előzetes írásbeli (e-mail, postai út) utasításának megfelelően kezeli.

 

7.3. Megbízó a Megbízott előzetesen írásban tett eseti vagy általános felhatalmazása nélkül további adatfeldolgozót (al-adatfeldolgozót) nem vehet igénybe.

 

7.4. Megbízott adatfeldolgozói tevékenységét a jelen megállapodás megszűnését követő maximum 30. napig végzi.

Megbízó a jelen megállapodás megszűnését követő 15 napon belül köteles a rögzített és feltöltött személyes adatokról saját részére biztonsági mentést készíteni és az adatokat az online rendszerből törlni.

 

7.5. Megbízott köteles alkalmazni az Adatvédelmi Szabályzatában előírt adatbiztonsági intézkedéseket.

 

7.6. Megbízott köteles biztosítani azt, hogy a személyes adatok kezelésére feljogosított személyek titoktartási kötelezettséget vállalnak vagy jogszabályon alapuló megfelelő titoktartási kötelezettség alatt állnak.

 

7.7. Megbízott megfelelő technikai és szervezési intézkedésekkel köteles segíteni Megbízót abban, hogy teljesíteni tudja kötelezettségét a személyes adatok kezelésével érintett jogainak gyakorlásához kapcsolódó kérelmek megválaszolása tekintetében.

 

7.8. Megbízott köteles segíteni a Megbízót adatvédelmi incidens esetén fennálló kötelezettségek teljesítésében, figyelembe véve az adatkezelés jellegét és az adatfeldolgozó rendelkezésére álló információkat.

 

7.9. Megbízott köteles a nála bekövetkező adatvédelmi incidens esetén haladéktalanul tájékoztatni erről a Megbízót és a szükséges intézkedéseket megtenni.

 

7.10. A Megbízott által a Megbízó utasításai alapján végzett adatkezelés (adatfeldolgozás) céljait és eszközeit kizárólag Megbízó határozza meg.

 

7.11. Megbízó jogosult a fent részletezett adatfeldolgozás vonatkozásában információt kérni, Megbízott kötelezettségeinek teljesítését, betartását ellenőrizni, Megbízott pedig köteles a kért információt megadni, az ellenőrzést lehetővé tenni és együttműködni.

 

  1. A szerződés megszűnése, felmondása

8.1. Szerződő Felek megállapodnak abban, hogy jelen szerződést bármelyik fél írásban, 90 napos felmondási idő betartásával jogosult felmondani, illetve a Felek közös megegyezéssel írásban a jövőre nézve megszüntethetik.

A szerződés megszüntetése esetén a Felek további feladatokkal, kötelezettségekkel egymás felé nem tartoznak, és kötelesek egymással a megszűnés előtt már teljesített feladatokkal kapcsolatban elszámolni. A szerződés Felhasználó általi idő előtti felmondása nem jár a Megbízott visszafizetési kötelezettségével.

8.2. A Megbízott kötelezettségeinek – felróható – nem szerződésszerű, vagy nem teljesítése esetén Felhasználó a szerződést egyoldalú nyilatkozatával a jövőre nézve azonnali hatállyal jogosult felmondani. A Megbízott ebben az esetben a szerződés megszűnése miatti kárainak megtérítését nem követelheti.

8.3. A Megbízott jogosult a szerződést a Felhasználó szerződésszegése esetén azonnali hatállyal felmondani.

8.4. Szerződő Felek rögzítik, hogy a szerződés Felhasználó részéről történő felmondása a szerződésszegéshez fűződő egyéb szankciók vagy jogosultságok gyakorlását nem zárja ki, illetve nem korlátozza.

  1. Kapcsolattartók

9.1 Szerződő Felek rögzítik, hogy a szerződés teljesítése során a kapcsolatot az alábbiakban megjelölt személyeken keresztül tartják.



A Megbízott által kapcsolattartásra kijelölt személy:

Név: Dr. Szilágyi Barnabás

telefonszám: 06-20-950-97-96

e-mail cím: szilagyi.barnabas@gmail.com, info.ovped@gmail.com

levelezési cím: 4431 Nyíregyháza-Sóstófürdő, Majális u.2/2.

9.2 Szerződő Felek rögzítik, hogy a kapcsolattartó személyében bekövetkezett változásról haladéktalanul tájékoztatják egymást. A másik fél kapcsolattartója részére megküldött minden értesítést és tájékoztatást mindaddig hatályosnak és érvényesnek kell tekinteni, ameddig az adott fél írásban be nem jelenti a másik félnek a kapcsolattartó személyében bekövetkezett változásokat.

9.3 Szerződő Felek rögzítik, hogy a kapcsolattartás elsődleges módja elektronikus levelezés, vagy telefonos megkeresés formájában történik. 

Egymás között minden nyilatkozatot vagy utasítást írásban – tértivevényes levélben, e-mailben vagy telefax útján – kell eszközölni, amely akkor tekinthető szabályszerűnek, ha azt a kapcsolattartó személyek részére kézbesítették.

  1. Vitás kérdések rendezése

10.1 A Megbízónak és a Megbízottnak meg kell tennie mindent annak érdekében, hogy közvetlen tárgyalások útján rendezzenek minden olyan nézeteltérést vagy vitát, amely közöttük a szerződés keretében vagy a szerződéssel kapcsolatosan felmerült. Minden, a szerződés megkötése után felmerülő, a szerződés teljesítését akadályozó körülményről a Felek kölcsönösen kötelesek egymást tájékoztatni.

10.2 Ha a Felek a fent meghatározott módon 30 napon belül nem tudják megoldani a szerződés alapján vagy ezzel összefüggésben keletkezett vitájukat, úgy a pertárgy értékétől függően a Nyíregyházi Járásbíróság, illetve a Nyíregyházi Törvényszék kizárólagos illetékességét kötik ki.

  1. Titoktartás, egyéb rendelkezések

 

11.1 Felek a szerződéssel, illetve az annak során teljesített feladattal kapcsolatosan kölcsönösen kijelentik, hogy – a közérdekű és közérdekből nyilvános adatok kivételével - a teljesítés során, vagy egyéb módon tudomásukra jutott minden információt és adatot bizalmasan kezelnek és megőriznek, ezeket a másik fél előzetes, írásbeli hozzájárulása hiányában egyik fél sem hozza nyilvánosságra, vagy illetéktelen harmadik személy tudomására. Megbízott a birtokába került információkat bizalmasan kezeli, azokat kizárólag a szerződésben meghatározott feladatok teljesítése érdekében használhatja fel. 

Felhasználó kijelenti, hogy a jelen szerződéssel kapcsolatban tudomására jutott személyes adatokat  bizalmasan, célhoz kötötten, az adatvédelmi előírásoknak és jogszabályoknak - különösen az Európai Parlament és a Tanács a természetes személyeknek a személyes adatok kezelése tekintetében történő védelméről és az ilyen adatok szabad áramlásáról szóló 2016/679 rendeletének („Általános Adatvédelmi Rendelet” vagy „GDPR”), valamint az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvénynek („Infotv.”) - teljes mértékben megfelelve, tisztességes módon kezeli. Felek rögzítik, hogy jelen szerződés teljesítése céljából Megbízó kezeli a jelen szerződésben szereplő, illetve a jelen szerződés teljesítésével összefüggésben keletkezett személyes adatokat figyelemmel a GDPR 6. cikk (1) bekezdés f) pontjában foglaltakra.


A Felhasználó adatait (név, telefonszám, e-mail cím) a jelen szerződésben meghatározott tájékoztatási kötelezettségének teljesítése céljából, a szerződés időtartama alatt jogosultak kezelni.

 

11.2 Jelen szerződés aláírásával Megbízott elismeri, hogy az ovped.hu honlapján elérhető Adatkezelési tájékoztatót elolvasta, megértette, és az abban foglaltakat magára nézve kötelezőnek ismeri el.

 

11.3 Az e szerződésben nem szabályozott kérdésekben a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, az Európai Parlament és a Tanács (EU) 2016/679 rendelete és az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény rendelkezései az irányadóak.

 

  1. Szerzői jog.

12.1 Az  ovped.hu  webes felületen elérhető online szolgáltatás a Mentors Online Kft. tulajdona, mely a Szerzői jogról szóló 1999. évi LXXVI. törvény rendelkezései alapján szerzői jogi védelem alatt áll, melynek megsértése jogkövetkezményeket vonhat maga után. A Felhasználó tartózkodik attól, hogy jogosultsággal nem rendelkező harmadik személy/ek részére:

Az ovped.hu rendszert nem teszi/k

- közvetlenül - működési elveiben - megismerhetővé,

- elérhetővé az alkalmazást 3, fél számára

- a rendszer dokumentumait, értékelésinek anyagát 3. fél rendelkezésére nem bocsájtja.

A szerzői jog megsértése esetén a szerző a polgári jogi felelősség szabályai szerint járhat el.

 

Jelen szerződés aláírásával Megbízott elismeri, hogy az ovped.hu honlapján elérhető.

Adatkezelési tájékoztatót elolvasta, megértette, és az abban foglaltakat magára nézve kötelezőnek ismeri el.

A szerződő Felek jelen megállapodást, mint akaratukkal mindenben megegyezőt elfogadják 

 

Your Logo

Minden ami óvodai adminisztráció!

ADATVÉDELMI ÉS ADATKAZELÉSI SZABÁLYZAT | JOGVÉDELEM | ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK
Copyright © 2018 Mentors Online Kft. Minden jog fenntartva